Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M19i53l73a91n 76K16e90s30l 2516556393538

Lidláci jsou kšeftaři a je jim jedno,kdo jejich zboží kupuje.Hlavně,že prodají.Nějaký primitiv to u nich přehnal a naši křesťané v tom vidí atentát na umírající nebo snad chcípající majoritní náboženství.

0/0
2.9.2017 22:58

M13i22r37o47s69l86a50v 37Š45i87m81o34n 3480574922163

V Evropě je hlavním náboženstvím islám.

0/0
2.9.2017 20:38

M52i35l48a59n 60R59a97d89e75k 3407866821801

mno, už moc majoritní není

+1/0
2.9.2017 19:25
Foto

B71r17o17n61i28s55l48a51v 65G63a41b65r77y60š 2602669491

Tak pak není problém to zase obrátit zpátky, když menšiny drtí majoritu. :-)

0/0
2.9.2017 22:08

J51a67n 40S68i91n56n49r76e71i34c54h 6663125250421

Čekám na Mudrce, který srozumitelně vysvětlí, kam a proč se poděly nejzákladnější atributy svobodné, demokratické společnosti. Kam se poděly soudnost a vnímání faktů a reakce na ně. Proč posedlost těchto světlonošů nové doby a převratných opatření, nových zákonů, připomíná pošetilce, který dobrovolně podřezává větev na které dosud sedí

+4/0
2.9.2017 15:37

J30a83n 69Z36á85t95u90r38e74c85k56ý 9863983937192

Hergot ženské a rasy tady může každá reklama urážet jak chce, klidně dělat bilboardy s nožem v ženském rozkroku, vyšpulenýma prcinama nebo černoškou a černým pivem a ještě je člověk za prudérního feministu, když se proti tomu ohradí. Ale jak zmizí kříž ze střechy, tak se svolávají bojkoty. No jo, málo platné, na mravnost si my nikdy sáhnout nedáme...

+1/−5
2.9.2017 14:23

M56i31c44h71a93l 35Z40á88k10o82u62c93k25ý 2404154311801

Hergot, ukažte mi nějakou reklamu, která uráží rasy (pominu bílou, pak pracující, platící daně atd). Na ženskou s nožem v rozkroku si jedna zdejší dotovaná neziskovka dělá anktety, nálepkuje je atp. Krom toho, nějaké femi spolkům se také nelíbí a "slušně" brojí. A stejně tak se nemusí líbit lidem ostranění kříže. Mně je sice jedno, protože Lidl jako soukromá společnost má na to právo, ale já kdokoliv jiný má právo to kritizovat. Jenže u Vás si již delší dobu všímám, že kritizovat se může jen něco, svoboda teké platí jen pro někoho. Jen Vás zase trochu hapruje logika, ostatně jako vždy. Pokud lidl může donutit dodavatele umazat kříž, proč já ve své hodspodě nemůžu povoli kouřit? Ale protože přesně vím, kam tamto debata povede, potpřeji Vám více svobodné vůle a méně zaujatosti vůči většinám/menšinám atp

+5/0
2.9.2017 14:48

J93a15n 79Z81á68t31u90r62e93c79k41ý 9743813107272

No samozrejme ze zadna reklama nikoho neurazi. To bychom ji museli jako urazlivou oznacit, a pokud ji neoznacime jako urazlivou, tak nikoho neurazi. Vsak v poho. Ja jen ze proti odstraneni krize je asi statisticky daleko vic lidi nez proti nozi v rozkroku, ze se jako nejedna jen o nejakou malou ideove orientovanou skupinu. Ale moznost kritiky samozrejme nepopiram. Spise se divim, ze se o mne domnivate, ze neumoznuji neco kritizovat, to mi neni znamo. Ale mate pravdu ze tvrdim, ze svoboda plati jen pro nekoho a dodavam, ze take jenom nekde a nekdy. Lidl muze mazat kriz, Vy si dejte ve sve hospode cigo a ja si zajdu do sveho sklepa zadelat na varku pervitinu. A jsme svobodni vsichni.

0/0
2.9.2017 15:33

M41i10c40h28a35l 23Z24á59k66o88u53c94k79ý 2734204441691

Vařte si perník jak je libo, pro Vaši potřebu, zničte se s ním. Lidl ať si maže kříž a kuřáci ať si dávají cígo, když si majitel přeje. A teď ten příklad, kde jsou uráženy rasy. Jeden. Je mi jedno, zda je statisticky více lidi proti něčemu. Takže dle statiskit se řídíme? Krom toho, kdo to měřil, jak, kdy? Takže zase na vodě. Ano, svoboda jen pro někoho, někoho, kdo sám svobodu respektuje a kdo ví, že svoji svobodou nemůže ubírat svobodu někomu jinému. Ale toto víme oba dva, že Vám známo není, nebo to minimálně nerespektujete. Že si ohýbáte dle aktulních potřeb a svobodu nahrazujete zákony. A pak sám kritizujete, když se někdo svobodně vyjadřuje. A teď jen dodejte prosím tu urážlivou reklamu na rasy. Zajímalo by mě.

+2/0
2.9.2017 15:39

J16a74n 27Z77á12t55u61r50e13c95k22ý 9353223577982

Souhlasite s varenim perniku (i kdyz proc jen pro vlastni potrebu, copak nemohu vlastni pernik prodavat?)? No dobra, pokud jste az pro tak velkou svobodu, chapu to. Sice s tim nesouhlasim, protoze si myslim, ze spolecnost jeste na takove urovni neni, ale rozumim tomuto nazoru. Teoreticky by to tak nekdy v daleke budoucnosti mohlo byt. Jen trosku nerozumim tomu, proc jste proti adopci deti homosexualy, pokud si to tedy s nekym nepletu, to mi do toho nezapada, ale jinak ok, beru.

Ze je statisticky daleko vice lidi proti smazanemu krizi nez proti nozi v nahem kline asi zatim nikdo nemeril, jen mi se to tak zda, podle poctu tematicky zamerenych blogu a kladne hodnocenych prispevku. Zda se Vam, ze jsem na omylu? No mozna jsem, proto o tom diskutuju, abych se dovedel vice.

Zastavate nazor, ze kazdy ma mit takovou svobodu, aby neubirala svobodu jinemu? No ja si to zhruba taky myslim, jen jsem jeste neprisel na to, co je to vlastne za druh svobody, ktera nemuze byt v konfliktu se svobodou druheho, i kdyby na svete existovali treba jen dva lide. Bud maji oba neomezenou svobodu, nebo jejich svoboda ma hranice, tudiz je pak tezke hovorit o svobode. A jeste tezsi o tom, kde je vlastne ta hranice.

Rasisticka reklama? Nevim, nic me nenapada. Snad jen nejaka ta cernoska a cerna zmrzlina nebo cerne pivo. Ovsem ja jsem naznacoval, ze tady bezne nevadi reklamy, ktere by mohly byt za rasisticke povazovany. Anebo prinejmensim nevadi reklamy urazlive pro zeny, treba priklad s nozem a dalsi z te ankety pred casem. Sexisticke reklamy tady podle meho nazoru jsou.

A muzu nakonec i ja mit skromne prani? Mohl byste mi prosim skutecne zase Vy sdelit, kde jsem se kriticky vyjadril ke svobode vyjadrovani? Protoze se povazuju za znacne svobodomyslneho cloveka (ano, predbehnu Vas a rovnou to oznacim jako vlastni sebeklam, at mate mene prace) a tudiz bych rad vedel, kde jsem se dopustil krivdy na principu svobodneho vyjadreni. Clovek obcas musi mit nastavene zrcadlo od jinych, byt s osobnimi vypady

0/0
2.9.2017 16:25

M51i44c68h12a26l 54Z64á91k49o20u98c17k58ý 2854314561291

Nikdo nemůže napsat, že by to nešlo. Doposud se to nevyzkouselo a teorie od praxe se liší. Komunismus, nacismus a další jsme si vyzkoušeli. Stejně tak socialisticky kapitalismus s omezenou svobodou. Dnes už bych se nebál psát o mirne úřední totalitě. Krom toho praktická věc. Vodte děcko pořád za ruku, místo učení přemýšlet. Pořád se o něj starejte. Co vyroste? Nezodpovědny, nepřemýšlíci, nesvobodný, zavisly tvor odkázány na pomoc druhých.

Hranice jsou někdy nejasné a proto je upravuje zákon. Již jsem Vám ale v jiné diskusi psal ohledně tohoto tématu (pod mým článkem o Sabatove myslím). A i jinde. Také o vymahatelnosti toho zákona (práva).

Nevadí? Rasistickou reklamou porušujete zákon..Tak minimálně soudní a zakonodarne moci to vadí... Takže žádný příklad, pouze nějaká teorie. Neověřená.

Pokud se nemyslím, tak nekd pod článkem o Ortelovi. Kdy jste mu chtěl upírat právo na vyjadřování, minimálně ve veřejnoprávních médiích. Leč je možné, se mýlím. Ohledně svobody, opět bych odkázal na kouření a pak třeba na možnost výběru zaměstnance.

0/0
3.9.2017 0:47

J62a63n 71Z35á47t75u37r13e28c91k22ý 9643243177322

Pane Zakoucky, mohu Vas o neco pozadat? Mohl byste v nejakych konkretnich rysech nacrtnout Vasi koncepci svobody? Me by opravdu zajimala, protoze je zrejme daleko liberalnejsi a vyspelejsi nez ta ma a jak jsem zminil vyse, povazuji se za svobodomylneho cloveka, ale do takovych svobod jake asi Vam krouzi v mysli, se nedokazu propracovat. Muzete tedy nejak konkretizovat co si tedy predstavujete treba pod hranici svobody druheho, jakou funkci ma mit zakon, jakou svobodu zakaznik, jakou zamestnanec, jakou zamestnavatel, jestli ma byt svoboda projevu doslova neomezena... nebo proste neco takoveho. Ja si totiz zatim tak vyspely pomer svobody a spravedlnosti zaroven zatim nedokazu predstavit, tak snad mi s tim trosku pomuzete...

0/0
3.9.2017 7:54

M30i51c78h35a19l 27Z94á59k17o66u68c90k80ý 2984424871491

To by bylo velmi na dlouho pane Zaturecky. Začít třeba rušením zbytečných nevymahatelnych zákonů. Upravit právní legislativu tak, aby se v ní vyznal kazdy a neexistovalo více pravnich vykladu. Jasná pravidla, málo ale na těch trvat. Na to naváže rušení úřadů. Zjednodušení podnikatelského prostředí, opět zákony. Zrušení hodně dani, slouceni, zpřehlednění, zrušení dotaci atd. Dalo by se pokračovat. Některé povinné daně (pojištění) udělat nepovinnými. Omezit roli státu na pár základních a důležitých faktorů: bezpečnost, obrana, infrastruktura, zdraví, spravedlnost, školství (a i to s otaznikem, minimálně VS skrtnout).

0/0
3.9.2017 10:12

J34a85n 87R46á29ž 1959333514550

Stejně jako dnes velká množina Evropanů ignoruje jednání tupců, jako jsou i ti z vedení Lídlu, neb nějaké odstranění křížků z fotek křesťanských kostelů považuje za malichernost, kdysi velká množina Evropanů považovala za malichernost, když se objevily první hákové kříže na výkladech židovských obchodů. Je zajímavé, že obě události (mazání křížů na fotkách pravoslavných kostelů i kreslení hákových křížů na židovských obchodech) mají prameny v Německu. Může nám to osvěžit historickou paměť, co může následovat.

+13/−1
2.9.2017 13:49

J46a11n 46Z42á70t97u40r73e97c40k90ý 9703483627932

Nestitite se trosku, delat paralelu mezi holokaustem a touhle prkotinou?

0/−2
2.9.2017 18:12

L72u90b36o15š 87C87h78l42u14m75s45k28ý 2830795748145

Co mu to podsouváte? On srovnává prkotinu s prkotinou. Když se první hákové kříže objevily, normální většina společnosti, dokonce ani židé, na nějaký holokaust ani nepomysleli.

+3/0
2.9.2017 19:18

M77a87r76t56i95n 28L42a68c37o 7983196608

To, že tú paralelu nie ste schopný (alebo ju nechcete) pochopiť, neznamená, že neexistuje.

+2/0
2.9.2017 19:23



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.