Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Není to málo? A co takhle rovnou fašista, či nácek?

0 0
možnosti
Foto

Přesně tohle jak píšte v závěru dělám. Pokud mně někdo zklamal, nikdy od nic nekoupím, taky už jej třeba nikdy nevolím, všímám si co politici říkají a jak se konají, nezajímá mně co o nich říkají, ti ktreří jsou jejich opozice.

Vždycky jsem to měla těžké jsem nekoupitelná, nikdy jsem nelezla do těch zadnic, mám své názory a každé ráno se mohu s klidem podívat do zrcadla a nejsem zděšená co tam vidím, mám svědomí čisté.

4 0
možnosti

Mlčící většina by měla jít hlavně k volbám a dávat si pozor, co která strana prosazuje. Bonzování propagují Piráti, TOPka zase nejvíce vítá uprchlíky.

Jinak je třeba vzít v potaz, že o bezpráví nás informují média a že leckdy je pravda jiná. Zaměstnanec může být vyhozen za krádež, ale moderní je svalit vinu za názory. Takže je třeba dávat si pozor, koho pověsíme na virtuální kandelábr.

7 1
možnosti
Foto

Hnutí ANO zase kryje podivné dotační praktiky svého šéfa, KSČ(M) se nedokáže rozloučit se zločinnou ideologií a minulostí, ČSSD je nedůvěryhodná už od dob opoziční smlouvy, KDU-ČSL je kam vítr, tam plášť, ODS je bez charismatického šéfa jen do počtu, Trikolora přitahuje lidi velmi podivné minulosti, SPD je považována bezpečnostními složkami za extremistickou, a ty ostatní zase nemají šanci, neb jsou vesměs k smíchu (Svobodní a pod.)

Leda že by paní Hasníková založila nějakou novou zcela suprovou stranu, která nebude mít ani jeden ze záporů , které uvádí ona a doplňuji já.

VIVAT! ;-D

2 2
možnosti
Foto

K45a57r42e17l 90C82a74c84h

21. 7. 2020 10:44

Karmu jsem přihodil. Je to dobré zamyšlení, já však zůstávám v těchto věcech mírným pesimistou. Vývoj lidské společnosti mi žádnou radost nedělá a upřímně řečeno - nečekal jsem, že na počátku třetího tisíciletí dojde k takové všeobecné krizi vnímání hodnot. No ale naděje umírá poslední.

5 0
možnosti

Hodnoty, které hlásají aktivisté, jsou podružné. Stačí větší ekonomická krize nebo nedejbože něco horšího a lidská práva půjdou do pozadí. Natož práva menšin.

Takže spíš bychom měli být rádi, že se řeší takové blbosti.

2 0
možnosti
Foto

I51v25a38n 43M69a72r16e45k

21. 7. 2020 10:41

Pane Hinku, Karma. R^[>-]

1 0
možnosti
  • Počet článků 122
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1629x
Vývojář softwaru, zastánce zdravého rozumu, slušné diskuse a svobody projevu. Odmítám jakékoli omezování nelíbivých projevů, neboť každý posluchač má právo takový projev neposlouchat, oponovat v diskusi, sám ho kometovat nebo zesměšnit, pokud se mluvčí nezesměšní sám. Nepublikuji žádnou pravdu, ale jen své názory, které se opírají o neúplné a často i nepravdivé informace. Psaní blogu jsem přerušil, protože se nemohu smířit s cenzurou.

Seznam rubrik