Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hlavní důvod úpadku školství je nedostatek mužských autorit. Je mnoho škol, kde není vůbec žádný chlap, jen vystresovaná děvčata.

Učitel je k výchově třeba, bez něj to silně pokulhává, ve škole jich dříve bylo více jako učitelek a také proto tam byl pořádek a ani ten rozvášněný tatík, který přišel dělat do školy dusno, si na pořádného chlapa netroufnul. Tady je pes zakopaný, je mnoho vystudovaných učitelů, kteří čekají již dlouho na příležitost učit, ale jsou oblasti, kde se volná místa předávají známým a není šance. Stále slyším jak je málo učitelů, je jich dost, jen dostat příležitost. Zdá se nepochopitelné, že ředitelky škol, většinou tam jsou ředitelky, na zájem o místo nereflektují, raději si ve škole drží důchodce. Je to snad tím, že mají obavy, aby je schopný mladý učitel nevytlačil z teplého místečka, nebo jsou spokojeny, když mají kolem sebe poslušné lidi, kteří plní dané úkoly a nepreferují vlastní názor.

Když slyším ministra školství, který je schopen přijmout i nekvalifikované pracovníky, tak mi to hlava nebere. Neměl by raději popřemýšlet, které školy jsou nadbytečné, ty zrušit a zajistit pracovníky jen v místech, třeba na severu Čech, kde jich je opravdu málo a ne plošně v celé republice, protože v tom případě, ti co na svoji příležitost stále čekají, ji zase nedostanou, protože se na uvolněná místa usadí známí a bez patřičných škol a určitě zase ženského pohlaví.

0 0
možnosti

Dobrý učitel zvládné problémové žáky a určitě si každý na nějakého vzpomene. Protože jak ne každý může dělat policajta, řidiče kamiónu, managera, CNC obráděče, tak ne každému je dáno vést žáky, zaujmout, naučit a mít autoritu a ne řešit výběr povolání stylem hele mámo on ten náš synek je na vše levej, ale má dobré známky, tak z něj bude aspoň učitel. To je cesta do pekel. Jak pro něho a jeho žáky, tak pro celou společnost.

1 0
možnosti
Foto

Škola je vězení a pokud učitelé nebudou mít status bachaře vězni se budou bouřit a neposlouchat.

Jediné řešení vidím ve zrušení povinné školní docházky. V první fázi by bylo dobré nahradit povinnou školní docházku povinným vzděláváním bez státní regulace.

0 0
možnosti

Mám stejný názor, karma.

1 0
možnosti

Mají to těžké, ale ne každý, kdo se na to povolání dá, je na to vhodný. Nejde všechno svalovat na malý plat, ale atraktivní plat by samozřejmě přitáhl schopné lidi. Ti neschopní však nezmizí za pokladnami hypermarketů, zůstanou ve školství dál.

Dobrý učitel by mě umět zaujmout i grázly. Dobrého učitele by se žáci měli zastat před agresivními rodiči, ne je poštvávat.

0 0
možnosti
Foto

J40a48n 84H24i65n50k

2. 10. 2019 23:18

Mám jednu zajímavou vzpomínku asi z 8. třídy. Propadl k nám grázl a mě posadili k němu do zadní lavice. Mě, který jsem seděl vždycky vepředu a blbě jsem viděl. Vzadu bylo tak rušno, že se tam nedalo dávat pozor. Já jsem se doma nikdy neučil a najednou jsem zjistil, že vůbec nevím, jak se nějaký příklad z matiky počítá. Ukázalo se, že ten celoškolní grázl je docela hodný a vůbec ne blbý kluk. Akorát na školu prostě dlabal. Normálně mi to vysvětlil, protože to znal odloňska. Pak jsme byli kamarádi, dokonce i s jeho bráchou, který propadal o pár tříd za ním. Naštěstí mě pak posadili zase dopředu, jinak bych snad skončil u lopaty.

0 0
možnosti

Demokracie"". A ta vojna, dnes nejsou autority v kurzu. No a napsat co si o tom myslím, to by mi tady někteří dali...

1 0
možnosti

Protože Češi zburanštěli a začali nenávidět elity a vzdělanost tak nějak obecně. Uznávají jen výrobu spotřebního zboží, materiální žravost, to je jejich "elita". Že vzdělaní Češi utíkají do zahraničí jim nevadí, ale zkuste přejmenovat pomazánkové máslo.

4 1
možnosti

Češi vnímají vzdělanost akorát jako žebřík k lepšímu platu, aby si mohli koupit to spotřební zboží. Co se týče elit, tam selhaly buď ony samy nebo selhala média, která dělají elitu z nesprávných osob.

Současná elita akorát rozděluje společnost na uvědomělou menšinu rovných, (která nenávidí MZ, AB, vítá migranty a rozdává peníze na menšiny) a vidláckou většinu, která nevolí správně a měla by ideálně brzo umřít.

Takže elita, která pohrdá těmi, kterým má být vzorem, je k ničemu.

3 0
možnosti

Je to tak a bylo to tak, rodiče stáli vždy na pozici učitele a s odstupem času jsem uznal, že to vnímali správně, jiná doba, jiné mravy...R^

4 0
možnosti
  • Počet článků 122
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1629x
Vývojář softwaru, zastánce zdravého rozumu, slušné diskuse a svobody projevu. Odmítám jakékoli omezování nelíbivých projevů, neboť každý posluchač má právo takový projev neposlouchat, oponovat v diskusi, sám ho kometovat nebo zesměšnit, pokud se mluvčí nezesměšní sám. Nepublikuji žádnou pravdu, ale jen své názory, které se opírají o neúplné a často i nepravdivé informace. Psaní blogu jsem přerušil, protože se nemohu smířit s cenzurou.

Seznam rubrik