Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J65a96n 76H24i69n69k

3. 3. 2019 20:03

Všem děkuji za diskusi. Smyslem článku bylo připomenout, že každá kultura má tu vlastnost, že její nositelé mají potřebu ji chránit a pěstovat (kultivovat). Pokud tomu tak není, nejednalo se zřejmě o kulturu a pravděpdobně to zaniklo. Je-li kultura přenesena na nějaké území, kde působí nepřátelsky, můžeme vypozorovat vznik hranice, na kterých dochází ke sporům nebo bojům. Pokud jsou velké kultury oddělené, mají hranici pevné délky. Pokud včak začne pronikat jedna do druhé, je však začnete úmyslně míchat, hranice se propletou a bojuje se všude. Samozřejmě jsem nemyslel kultury kulinářské ani míšení ras, neboť se mi líbí i mnohé mulatky a chutnají cizokrajná jídla, jak mě někteří diskutující podezřívali, že ne.

0 0
možnosti

Proc mi ten vas clanek pripomina nemecke noviny po porazce Maxe Schmelinga v roc 1938 od Joe Louise?

0 2
možnosti
Foto

J89a40n 36H15i66n58k

3. 3. 2019 20:21

Asi mi chcete podsouvat rasismus, co jiného? Když budete kultivovat mysl, nebudete považovat za dobrý nápad, abyste byl i dobrým boxerem. Já dobrý boxer nejsem, takže mě můžete i urážet, ale troufl byste si na všechny hloupé?

2 0
možnosti
Foto

No, nevím, milý autore, co jste tím chtěl říct, na to je článek příliš krátký. Každopádně psát, že smícháním barev vznikne špína, je věc docela odvážná a nemorální. Podle mě Váš článek zavání rasismem, ale proč se vůbec do takových témat pouštíte, když jste neviděl svět? Rv Snad poprvé píšu negativní příspěvek.

5 4
možnosti
Foto

Podle mne se na to autor dívá prizmatem národního státu. Tam to skutečně může tak dopadnout, protože pokud dojde k demografické obměně společnosti, skrze imigraci, pak skrze demokracii se můžeme stát upozaďovanou menšinou.

1 0
možnosti
Foto

Tak pan rasový hygienik má problém s mícháním barev,tak to už zde jednou bylo a nic dobrého to nepřineslo.....

2 1
možnosti

O rasách v článku nic není, ale toho si všimli jen inteligentní lidé, co umí číst. A za "hygienika" jste ho označil jen vy sám.

0 1
možnosti
Foto

Já nevím, smícháním modré a žluté vznikne zelená, červená s modrou dá fialovou, žlutá s červenou dá oranžovou. A to si ještě vezměte aspoň 16 základních barev Windows! Ovšem, když to dostane do ruky patlal, může vzniknout i špína, ovšem i abstraktní obraz za pár set tisíc.

Jako příklad tu uvádím ošklivého špinavce Puškina (babička byla černoška).

Není on pan autor tak trochu sám do hněda? Či vod Tomia? ;-D

8 3
možnosti

smícháním základních barev - žluté, červené a modré - vznikne španavě černá.

3 0
možnosti
Foto

jenže mulatky bývají jedny z nejkrásnějších žen

7 0
možnosti
Foto

On pan autor asi na krásné ženy nebude. Pár mých oblíbených amerických hereček jsou podle něho také špinavky.

Nakonec Amerika je příkladem toho, že to také jde. Mám tu odbornou knihu o programování a kdyby pan autor viděl ty fotky asi šesti spoluautorů, musel by ji hodit do stoupy.

5 0
možnosti

Já jsem přesvědčen už několik let o tom, že někdo podnítil (a přiživuje) migraci s úmyslem vyvolat v Evropě válku, případně Evropu rozložit a poslat jí na kolena s tím, že nás pak přijde "zachránit".

14 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS