Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

... sem před lety viděl multikulti ztvárnění Bible ve formě komiksu,- Kristus byl černej a apoštolové takovej mix,- enem ten sviňa Jidáš byl předpisově bílej !!

3 0
možnosti

Mezi moje mnohé vynálezy patří i hate-free šachy. Aby nebojovaly figurky bílé proti černým (což nám může něco připomínat), budou všechny figurky ve stejné barvě. Lze hrát i se stávajícími, pokud si je každý z hráčů postaví v řadách na střídačku, bílé a černé (černý král vedle bílé královny atp.)

1 0
možnosti

A nešly by už konečně vytvořit hate-free šachy, kde by figurky proti sobě nebojovaly, ale spoluracovaly?

4 0
možnosti
Foto

R^

,,Já sem normální pražskej kluk" R. KorantengR^

0 0
možnosti

J85a97n 66R76á87ž

21. 3. 2017 11:17

To, co se nazývá politicky korektním vyjadřováním, není nic jiného, než kolektivní pokrytectví.

P.S. Poslední dobou věnuji dost pozornosti, jaký typ žen tak vehementně bojuje proti údajné diskriminaci žen v Evropě. Zajímalo mne to, neb jsem se za svůj relativně dlouhý život s nějakou diskriminací žen, které nesnažily maskovat, že jsou ženy a jako ženy se i chovaly, nesetkal. Předmětem útrpného posuzování ze strany mužů a možná se to dá nazývat i diskriminací, byly jen a pouze ženy, kterým se říkalo "babochlapi", čili ženy, které se neustále s chlapy porovnávaly a snažily se s nimi soupeřit i v počtu vykouřených cigaret, spotřebovaných piv a vulgární mluvou, ale postarat se o chod domácnosti považovaly za něco podřadného. Všiml jsem si, že většina těch moderních bojovnic za práva žen, která jim však nikdo neupírá, svým žensky nepečovaným vzhledem i chováním, se přibližuje spíše zmiňovaným "babochlapům" než ženám, se kterými by jejich partner hrdě vykračoval po ulici a chlubil se před kamarády jak se umí postarat o domácnost. Jestli to, jak se chovají a vyjadřují, považují samy za hendikep, který je pak nutí bojovat za práva údajně muži upíraná, si netroufnu posuzovat.

3 0
možnosti

Karma! Jsem od narození slepý (úmyslně nepíšu "nevidomý"...), ale naprosto souhlasím. Pomáhat ano, ale neopěvovat a nepěstovat hendikepy a úchylky..., to vede jen k postupné degeneraci populace. Právě proto, že jsem slepec, jsem se rozhodl nemít děti - co kdyby tu zrakovou vadu po mě zdědily? A to nechci, zdraví dítěte je pro mě důležitější než mé hypotetické sobecké přání mít dítě, kterému bych nemohl poskytnout tak komfortní prostředí, jako kdybych viděl, třeba proto, že cestovky slepce bez doprovodu neberou, takže bych dítě nemohl vzít na pořádnou dovolenou, pokud by i moje partnerka neviděla.

10 0
možnosti

Kdo vám nakukal, že "kanibalové diskriminují hubené"?

0 2
možnosti
Foto

Jestli jste někdy obíral kuřecí kostry z vývaru na polévku, pochopíte. Hodně práce, málo masa ;-)

9 0
možnosti
  • Počet článků 122
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1629x
Vývojář softwaru, zastánce zdravého rozumu, slušné diskuse a svobody projevu. Odmítám jakékoli omezování nelíbivých projevů, neboť každý posluchač má právo takový projev neposlouchat, oponovat v diskusi, sám ho kometovat nebo zesměšnit, pokud se mluvčí nezesměšní sám. Nepublikuji žádnou pravdu, ale jen své názory, které se opírají o neúplné a často i nepravdivé informace. Psaní blogu jsem přerušil, protože se nemohu smířit s cenzurou.

Seznam rubrik